torsdag 16 april 2009

Hemsida

Hej
I dag skriver jag torsdagen den 16 april och i kväll har jag tillsammans med min duktige son Anders skapat min hemsida www.alfeliasson.se
Hemsidan är bra tycker jag och jag är nöjd med vad vi åstadkommit dessa kvällstimmar.
Åflodalens Poesi är nu inlämnad till Radio Krokom och SR Jämtland.
Vi får vänta och se hur den tas emot och om det blir något skutt upp till topplistornas höjder.
Något annat skulle vara förvånansvärt för något bättre har då aldrig jag hört och jag är en mycket kritisk lyssnare.
Men som ni förstår det är tur att jag har min stora ödmjukhet kvar i mitt hjärtas djup.

1 kommentar:

  1. Bästa Eva-Karin o. Alf!
    Ett stort TACK för en trevlig o. oförglömlig releasekväll. Kerstin o. jag och öviga "ugglor" är previligerade som har en så gó o. mångsidig trubadur i grannskapet.
    Åflodalens poesi är ett bra o. viktigt steg i karriären.
    Mvh
    Vi på 23:an

    SvaraRadera